damoun

سر دوش ال ای دی حمام

این سردوش ال ای دی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز ساخته شده ،سنسورهای مخصوص به کار رفته در این محصول ، حساسیت بالایی نسبت به دمای آب دارن و متناسب با درجه حرارت آب ، رنگ آب خروجی از دوش تغییر رو تغییر می دهد ، در حقیقت لامپهای ال ای دی فوق العاده پیشرفته ای که در این سردوش دوست داشتنی و شگفت انگیز استفاده شده متناسب با درجه حرارت آب تغییر می کنه و آب خروجی از دوش به رنگ های مختلف دیده می شود .

و اما نکته اصلی این جاست ، طبق تحقیقاتی که دانشمندان انجام دادن ، بهترین دمای ممکن برای حمام کردن دمای بین ۳۵ درجه تا ۴۷ درجه سانتی گراد ه و وقتی در این دمای آب دوش می گیرید اگر نور محیط شما متمایل به سبز باشه ، آرامش بی نظیر و تکرار نشدنی رو تجربه خواهیم کرد .


رنگ های آبی ، قرمز و سبز رنگ های اصلی موجود در طبیعت هستند که بیشترین تاثیرو بر دستگاه عصبی انسان می گذارن ، ” ال ای دی شوئر لایت ” با استفاده از این رنگ ها و متناسب با دمای آب تاثیر شگفت انگیزی بر روحیه و دستگاه عصبی شما داره و باعث آرامش آسایش و لذت شما می شود

واکر کودک موبی بیبی مون واک Moby Baby Moon Walk یک محصول بی نظیر برای کمک به فرزند دلبندتان است که با کمک شما بتواند راه رفتن ایمنی را تجربه کند. با واکر کودک Moby Baby Moon Walk، کودک شما می تواند به راحتی و با تعادل کامل راه رفتن را شروع کند تا بتواند به سرعت راه رفتن مستقل و بدون کمک شما را تجربه کنند.

 

خرید پستی مونوپاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی