damoun

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۴:۴۲

خرید جم بازی کلش اف کلنز

حتما شما هم یکی از طرفداران بازی پر طرفدار clash of clans هستید . بازی استراتژیکی که این روزها یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در سراسر دنیا می باشد .

این بازی تا کنون برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس اپل منتشر شده و کاربران در گوشی های هوشمند خود قادر به انجام بازی هستند .

گیفت کارت اپل برای خرید جم کلش اف کلنز

این بازی توسط استودیوی بازی سازی سوپرسل (Supercell) ساخته شد .  طبق آمار شرکت سازنده این بازی در نیمه اول سال 2013 روزانه 2400000 دلار سود از فروش پول مجازی به دست می‌آورد که در نوع خودش رکورد بزرگی به حساب می‌آید.

 

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید و به مبارزه با دیگر قبیله ها می پردازید . در این بازی سه عنصر بسیار مهم وجود دارند که بدون آن‌ها هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. طلا، الکسیر و جم .

گیفت کارت اپل برای خرید جم کلش اف کلنز

برای خرید جم بازی کلش اف کلنز نیاز به خرید گیفت کارت اپل دارید . با استفاده از گیفت کارت شرکت اپل میتوانید در این بازی جم اضافه  خریداری کرده و سرعت پیشرفت بازی خود را چند برابر نمایید .

با مراجعه به سایت فروش گیفت کارت اپل میتوانید به صورت آنلاین گیفت کارت 10 دلاری اپل ، گیفت کارت 15 دلاری اپل و مبالغ بالاتر را خریداری نمایید .

 

نظرات  (۱)

۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۳۵ اینستا گرام ها

کارتون عالی بود ممنونم به ما هم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی