damoun


محققان دانشکده پزشکی Icahn در مونت سینای آمریکا برای نخستین بار نوعی پروتئین را به عنوان تنظیم‌کننده کلیدی در فرآیند سالخوردگی سلولی شناسایی کرده‌اند که این کشف در آینده می‌تواند به درمان قطعی سرطان کمک کند.
سالخوردگی سلولی، فرآیندی است که در آن، سلول‌ها تکثیرشان را متوقف می‌کنند. اخیرا سالخوردگی سلولی توجه جامعه علمی را به خود جلب کرده چون می‌تواند در ممانعت از پی‌ریزی سرطان نقش کلیدی را ایفا کند. با این حال، دانشمندان درباره این فرآیند و چگونگی غیرفعال‌کردن ژن‌هایی که سلول‌ها را قادر به تقسیم و تکثیر می‌کنند، اطلاعات اندکی دارند.

  درمان سرطان

نتایج بررسی‌های جدید نشان می‌دهد فرآیند سالخوردگی سلولی توسط تغییرات در مجموعه‌های پروتئینی موسوم به «کروماتین» در هسته‌های سلول‌ها رخ می‌دهد.

 

محققان دریافتند histone H3.3 پروتئینی است که در ارتباط نزدیک با کروماتین برای بسته‌بندی و تنظیم‌کردن مواد درون سلول فعالیت می‌کند و به ویژه شکل کوتاه آن به خاموش‌کردن اهداف ژنی که این چرخه سلولی را کنترل می‌کنند، کمک می‌کند.

 

سالخوردگی سلولی محیط کروماتینی خلق کرده که تکثیر سلول و بنابراین رشد سلول یا تومور را سرکوب می‌کند اما دانشمندان به دنبال کشف چگونگی انجام این فرآیند بودند. آن‌ها دریافتند histone H3.3 و شکل کوتاه آن که فاقد 21 آمینواسید موجود در دم histone است، از تقسیم‌شدن سلول‌های عادی جلوگیری می‌کند.

 

مولفه H3.3 کوتاه می‌تواند نشانگر سلول‌هایی باشد که تکثیر را متوقف می‌سازند و این موضوع دارای مضامینی برای درمان سرطان و به ویژه سرطان‌هایی مانند ملانوم است که مرحله سالخوردگی دارند.


نظرات  (۱)

۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۵ حمید ناظمی

چنانچه برای درمان بیماریهایتان مشاوره میخواهید ... به "انجمن و رستوران تغذیه طبیعی ایران" در تهران به آدرس: بالاتر از میدان پونک، انتهای اشرفی اصفهانی، بلوار سیمون بولیوار، خیابان البرز، نبش کوچه ششم، پلاک 22 مراجعه کنید. شماره تماس به انجمن 02144804556 در روزهای یکشنبه و دوشنبه و پنج شنبه و جمعه از ساعت 12 تا 18-  09121164728 یا 09194694257 با نام خانم حسینی. *** سایت و نشانی دقیق: iranrawvegan.com *** در اینجا میتوانید هرگونه مرض لاعلاجی که پزشکان شما را از درمانش ناامید کردند را بدون هزینه از طریق روش خوراک خام شفا دهید. مهم: حتما از این انجمن درخواست بکنید تا پکیج مخصوصی از کتابهای مهم را برایتان به شهرستان پست بکند، چون از این کتابها متاسفانه در مغازه ها پیدا نمیشود. نکته: پزشکان محترم برای تکمیل تحصیلاتشان لازم است تا با گرفتن پکیج از انجمن، به طوری غیر حضوری، دوره مهم آموزشی پژوهشی شان را در اینجا بگذرانند. بعلاوه شرکتهای مواد غذایی میتوانند از این "پکیج" برای نوآوریهای تولیدی صنایع غذایی خودشان استفاده ها بکنند چون دستورها و اطلاعات نایاب دارد. ماهانه توسط خانم حسینی، همایش ملی خوراک خام گیاه خواری به رایگان برگزار میشود که ورود به آن برای همه علاقه مندان آزاد است و از همه شهرستان های ایران به آنجا میایند و شما میتوانید شماره موبایلتان را به انجمن بدهید تا برایتان زمانش را پیامک بفرستند. اگر هم توفیق شرکت نیافتید فیلمهایش را درخواست بکنید. در این روش درمانی این بیماریها در مدت یک ماه تا یکسال معالجه میشوند : 1- انواع سرطانها 2- بیماریهای پوستی 3- بیماریهای دستگاه گوارش 4- ناتوانی های جنسی مردانه ( انزال زودرس ، ضعف آلت تناسلی و ... ) 5- بیماریهای مفاصل ( استرامپل ، آرتروز ، نقرس و ... ) 6- بیماریهای دستگاه تناسلی و مجاری زنانه ( عفونت های رحم و مثانه ، کیست تخمدان و ...) 7- بیماریهای ستون فقرات ( دیسک گردن و کمر و ... ) 8- بیماریهای کبدی ( عفونت ها ، سیروز کبدی ، هپاتیت و ... ) 9- بیماریهای کلیوی 10- بیماریهای دستگاه تناسلی و مجاری مردانه ( پروستات ، سوزاک، ضعف بیضه ها و ... ) 11- بیماریهای غدد داخلی ( دیابت و ... ) 12- بیماریهای عروق 13- بیماریهای مجاری تنفسی( آسم ، گواتر و ... ) 14- انواع دملها و زخم های عفونی. نام بیماری شما برای ما هیچ اهمیتی ندارد. چون همگی بیماریها ناشی از آشپزی حیوانی میباشند. ما برای شما یک بسته کوچک از فیلم و کتاب را ارسال میکنیم و به تلفنهای شما به رایگان پاسخ میدهیم. هرگونه بیماری که داشته باشید با روش خوراک خام خواری و میوه خواری درمان میگردد. کامیاب باشید. MyVegetarianism.mihanblog.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی